zaterdag 4 januari 2014

Verschrikkelijke ikke nagels!

Ik ben gek op de film Verschrikkelijke ikke, Nu duiken overal op internet Nail-arts van deze film op. Tijd om deze na te gaan maken!. Ik heb snel nog even een gele nagellak gekocht, want die had ik nog niet in huis. Gelukkig zijn die tegenwoordig makkelijk te verkrijgen.
Wat heb je allemaal nodig voor deze nail-art?
*Gele nagellak
*Blauwe nagellak
*Zwarte nagellak
*Witte nagellak
*Topcoat
*Een plastic bakje of stukje aluminiumfolie
*Een tandenstoker of Nail-art kwastje.
*Evt. een dot-tool (voor het maken van de oogjes)

Tijd om te beginnen! Als eerste breng je de gele nagellak aan over je hele nagel. Ik doe dit het liefst in twee laagjes zodat hij goed dekt. Laat goed drogen.
Als je dit gedaan hebt, begin je met stap twee. Doe een klein beetje blauwe nagellak in een plastic bakje(of op aluminiumfolie) en maak met behulp van een kwastje of tandenstoker het broekje van de Minion. Het idee is een beetje hetzelfde als bij een French Manicure alleen zorg je er nu voor dat het echt een broekje word. En zo ziet het er dan ongeveer uit:
En stap 3, het maken van de oogjes. Ik vind het, het makkelijkste om dit met een dot-tool te doen. Maar als je deze niet hebt, kan het natuurlijk ook met een tandenstokertje. Het is dan alleen net wat meer gepriegel. Zorg dat je genoeg ruimte over houd voor het mondje.



En nu de laatste stap! Het maken van het brilletje, de oogjes en het mondje. Dit is een precies klusje, Zorg dat de witte lak goed gedroogd is, want anders lopen de oogjes uit.
En tadaaa! Dit is hem geworden! Zijn ze niet schattig? Ik heb als laatste nog een laagje topcoat aangebracht. Zo blijven de Minions langer zitten en glimmen ze mooi.
 
Veel plezier met lakken! Ik hoop dat jullie iets aan dit artikeltje hebben.

Liefs, Kimberly



2 opmerkingen: