donderdag 9 januari 2014

Essence quattro eyeshadow review

Van de week kocht ik bij de Kruidvat weer wat Essence productjes. Onder andere een quattro eyeshadow. Ik vind Essence een fijn merk. Ze hebben leuke productjes voor weinig geld!. Een goed budget merk dus. Het leek me leuk om een review te schrijven over dit palletje. Ik heb de kleur Purple Day nr.12 en hij kostte me €2,99

Zo ziet de verpakking eruit. Gewoon een handig doosje en niet teveel poespas. Er zitten vier verschillende tinten in. Waaronder 2 bruinige tinten en 2 paarse tinten. Leuk om in combinatie te gebruiken.
 
 

Hier kan je de kleurtjes wat beter zien. De kleuren hebben wat glittertjes, en zijn dus niet geheel mat. Ik kies ervoor om alle kleuren te gebruiken. Ik breng oogschaduw altijd aan met een kwastje. Dat is hygiĆ«nischer want als je te vaak met je vinger in je oogschaduwdoosje gaat, heb je kans dat je oogschaduw gaat klonteren. En dat zou zonde zijn natuurlijk!. Bij het aanbrengen merk ik wel gelijk dat de oogschaduw wat minder gepigmenteerd is. Ik breng daarom verschillende laagjes van de oogschaduw aan.
Op deze foto heb ik alle kleuren uit het palletje gebruikt. Uiteindelijk vind ik dat je een mooi resultaat krijgt, ondanks dat de kleuren niet heel hoog gepigmenteerd zijn. De oogschaduw mengt mooi samen met mijn huid, en klontert niet als ik hem aan wil brengen. Pluspuntje! want er is niets vervelender dan klontjes oogschaduw op je wang. Ook blijft de oogschaduw de hele dag mooi zitten en loopt hij niet uit. Met een klein beetje mascara en oogpotlood maak je de look helemaal af.


En klaar is Kees! Ik ben tevreden over de look. Je zou eventueel nog een oogschaduwbasis aan kunnen brengen, zo blijft de oogschaduw nog langer zitten. Maar over het algemeen is dit een mooie oogschaduw voor weinig geld!

Nog even de pluspunten op een rijtje:
* De oogschaduw is goedkoop.
* Het palletje bevat mooie kleuren die je leuk met elkaar kan combineren.
* De glittertjes in de oogschaduw geven een mooi effect.
* De oogschaduw klontert niet en blijft de hele dag zitten.

En de minpunten:
* De kleuren zijn niet erg gepigmenteerd waardoor je iets meer van de oogschaduw nodig hebt.

De quattro palletjes zijn in nog 5 andere kleuren verkrijgbaar. Natuurlijk te koop bij de Kruidvat voor dezelfde prijs. En wat vinden jullie van dit palletje?

Liefs, Kimberly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten