vrijdag 17 januari 2014

Lila, het kleurtje van deze winter!

Lila is dé kleur voor deze winter, of het nu gaat om je oogmake-up, lippen of nagels alles mag!
Steeds meer make-up merken komen met lila kleurige producten tevoorschijn. Zo hebben Lancôme en Yves Saint Laurent een geheel nieuwe serie uitgebracht met prachtige paarse tinten. Natuurlijk zijn er ook goedkopere merken die leuke productjes hebben uitgebracht in deze mooie kleur.

Laat ik beginnen met het omschrijven van de oogmake-up. Het beste is om te kiezen voor een palletje met 3 verschillende tinten oogschaduw. Breng de lichtste kleur aan vanaf je wenkbrauw tot aan je arcadeboog.(zorg ervoor dat deze tint ook echt licht is, dit kleurtje werkt als een highlighter en zorgt ervoor dat je ogen groter lijken) Daarna breng je de middelste kleur aan over je gehele ooglid. Als laatste breng je de donkerste kleur aan in je ooghoek en halverwege je arcadeboog. Maak de look af met een dun zwart eyeliner randje en mascara.

Voor de nagels mag alles, van zacht lila tot echt paars. Probeer eens leuke nagel confetti. Het is onder andere te koop van het merk Essence en het geeft een erg leuk effect.

Lila op de lippen is een gewaagde kleur, zorg er dus voor dat de rest van je make-up naturel blijft. Gebruik slechts alleen wat mascara op je ogen. Een mooie egale huid is zeker een must!. Want oneffenheden zouden alleen nog maar meer benadrukt worden. Gebruik een goede foundation en werk met een primer. Deze zorgt ervoor dat je make-up langer blijft zitten. Ook zijn er speciale primers die roodheden verminderen. Ideaal dus als je last hebt van puistjes of kleine adertjes.

Zelf vind ik de kleurtjes het mooiste op mijn nagels en op mijn ogen. De kleur op mijn lippen vind ik niet mooi en te paars. Maar denk er altijd aan, een trend moet wel bij je passen. Draag geen kleur waarbij jij je niet op je gemak voelt!

Liefs, Kimberly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten