vrijdag 4 oktober 2013

Vaseline hand+stronger nails handcreme

Vandaag ga ik de Vaseline hand+stronger nails handcrème reviewen.
(te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,55)
De verpakking van de handcrème sprak mij wel aan. Ook heeft Vaseline vaak goede verzorgende producten dus ik was erg benieuwd!

Vaseline belooft dat je van deze handcrème super zachte handen krijgt en dat de nagels tot 50% harder worden. De handcrème bevat onder andere keratine die de nagels dus sterker zouden maken. Ook bevat de handcrème paraffine. Een product dat in bijna alle Vaseline producten zit. Paraffine heeft als eigenschap dat het helpt kloofjes te herstellen. Een pluspunt al voor deze crème.

En nu is het tijd om hem te gaan testen! Toen ik dit product op mijn handen smeerde, vond ik hem gelijk al lekker ruiken. Vooral erg fris. De handcrème smeert goed uit en voelt romig aan van structuur. Lekker!. De crème trekt snel in wat ik heel prettig vind. Na een paar seconden voel je hem eigenlijk al niet meer op je handen zitten. En het resultaat mag er zijn. Heerlijk zachte handen!. Ik kan niet echt zeggen dat ik mijn nagels harder vind geworden dan normaal maar dat is misschien persoonlijk. Wel heeft de handcrème mijn nagelriemen ook lekker zacht gemaakt.

Ik ben dus zeer tevreden over deze handcrème. Je hebt hem al voor relatief weinig geld en is eigenlijk bij elke drogisterij wel te verkrijgen.
 
Dus even de plus en min punten op een rijtje:
* De handcrème voelt fijn en romig aan
* De handcrème trekt snel in mijn huid
*Hij ruikt lekker fris
*De crème bevat paraffine dat kloofjes in de huid helpt te herstellen
*Hij is niet duur
*De verpakking ziet er leuk uit
 
Minpunten:
*De crème is best geparfumeerd. Niet geschikt als je een wat minder intense geur wilt aan je handcrème.
 
                                       
Laat even weten wat jullie van dit berichtje vonden! Ik hoop dat ik jullie overtuigd heb van deze handcrème!
 
Liefs,
Kimberly
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten