zaterdag 5 oktober 2013

Essence Glossy Lipbalm

Een paar dagen geleden kocht ik de Glossy Lipgloss van essence voor €0,99 per stuk. Tijd om deze te gaan reviewen! Ik kocht de lipgloss-jes in de smaken Apple Pie nr. 02 en Cherry Brownie nr. 03. De gloss-jes vond ik er leuk uitzien en ik was nieuwsgierig naar de smaakjes. Want zeg nou zelf, een lipgloss die smaakt naar appeltaart en brownies? Daar heb ik wel oren naar!

Ik begon met het testen van de eerste lipgloss nr. 2 Apple Pie. De verpakking vond ik er leuk uitzien met het appeltaartje erop. De kleur leek mij ook mooi transparant staan. Maar toen ik hem eenmaal op mijn lippen smeerde, viel hij erg tegen. De lipgloss is te waterig en er zit bijna geen kleurpigmentatie in. Ook plakt de lipgloss best wel. De smaak vond ik ook een beetje chemisch. Hij smaakt niet naar appeltaart eigenlijk. Jammer...

En toen ging ik de tweede lipgloss testen. Ook deze verpakking vond ik er leuk uitzien. Het kleurtje sprak mij aan, een mooi knalkleurtje. Ook deze lipgloss wat helaas te waterig. Wel bleef dit kleurtje mooier op mijn lippen zitten dan het eerste lipgloss-je. De smaak was niet echt Cherry-Brownie maar niet vies. Ik vond vooral dat de kers overheerste maar proefde geen brownie.
Hier zie je de lipgloss-jes op mijn hand. Zoals je kunt zien is de Apple Pie bijna niet te zien op mijn huid. Wat ik ook jammer vond, was dat ik nergens op de verpakking de ingrediënten kon vinden. Dat vind ik wel fijn, want zo heb je een beetje een idee wat je allemaal op je lippen smeert!

En dan even de plus en min puntjes:
* De verpakking ziet er leuk uit
* De kleur bij de Cherry-Brownie lipgloss ziet er mooi uit op mijn lippen.
* De lipgloss is erg goedkoop

* De lipgloss-jes zijn erg waterig
* De smaak en geur bij de Apple Pie lipgloss is chemisch en niet lekker.
* Beide lipgloss-jes plakken 
* De kleur bij de Apple Pie is niet mooi en eigenlijk helemaal niet zichtbaar
* Ik kon niet ontdekken wat voor ingrediënten er in de gloss-jes zitten.
 
Over het algemeen ben ik dus niet echt tevreden over deze lipgloss-jes. Ik heb de Apple Pie zelfs weggegooid omdat ik hem gewoon echt niet lekker vond. Jammer.....

Misschien zijn jullie wel tevreden en enthousiast over deze lipgloss-jes? Ze zijn te koop bij de Kruidvat voor maar €0,99 per stuk

Liefs,
Kimberly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten