dinsdag 24 december 2013

French Manicure set Kruidvat

Lieve allemaal,

Zoals belooft is hier de review over de French Manicure set van de Kruidvat. Ik ben al lang opzoek naar een manicure setje die goed blijft zitten. Ik heb ook al eens een setje gekocht van Essence maar dat was helaas geen succes. De lak bladderde er vaak dezelfde dag nog af. Hopelijk dat dit setje mij beter bevalt!. Een ding is zeker, het setje is niet duur. Voor €6.95 is hij al voor jou.

En dit is het setje: Bestaand uit een witte lak(om de randjes te maken), roze lak(om de roze kleur van de nagels te benadrukken) en een topcoat zodat je kunstwerkje beschermd is.

Achterop de verpakking staat omgeschreven hoe je te werk moet gaan. Allereerst beginnen we met het maken van het witte randje op de nagel.
En dit is het resultaat. Wat ik een nadeel vind is, dat het kwastje waarmee je dit randje moet maken, net zo dik is als een gewoon nagellakkwastje. Meestal zit er bij dit soort lakjes voor French Manicure een speciaal fijn kwastje in zodat je nog mooiere strakke lijntjes kan maken. Maar met wat precisiewerk lukt het gelukkig wel. 
 
Als je stap 1 gedaan hebt, breng je de roze nagellak eroverheen aan.
Zo ziet mijn nagel eruit als ik stap 2 gedaan heb. De roze lak droogt enorm snel. dus je moet er voor zorgen dat je, je nagels in één beweging gelijk helemaal gelakt heb. Als je er daarna er nog een keertje overheen wilt, word het er niet mooier van. Eventjes bijwerken word daardoor iets lastiger.
Het resultaat vind ik verder wel mooi. Alleen zie je een beetje de haartjes van het kwastje in je lak staan.
 
En als laatste stap moet er alleen nog even een laagje topcoat overheen. Soms kan je ook twee laagjes topcoat aanbrengen. Maar je moet wel oppassen dat je niet teveel lagen nagellak over elkaar heen krijgt. Daardoor kunnen er sneller hoekjes van je nagellak afgaan.
 
 
                                                          Dit is het resultaat!
Wauw! Ik was echt onder de indruk van het resultaat. Mooie egale French Manicure nagels. Met zelfs een beetje het effect alsof je bij een nagelsalon geweest bent. Ook zie je geen haartjes meer in de roze nagellak staan!
 
Als laatste zet ik nog even de pluspunten op een rijtje:
*Je hebt een erg mooi resultaat
*De lak droogt snel
*De lak blijft sowieso 4 dagen goed zitten.
*Het setje is niet duur en gewoon bij de Kruidvat verkrijgbaar.
*De verpakking ziet er leuk uit.
 
En de minpunten:
*Het kwastje van de witte lak is eigenlijk te dik waardoor je vaak te dikke streepjes maakt. Jammer want hierdoor moet je veel gaan bijwerken met nagellakremover.
*De roze lak droogt erg snel. Op zich is dat niet heel erg, maar het maakt het corrigeren wat moeilijker.
*Je voelt de lak erg zitten op je nagels.
 
Maar over het algemeen ben ik erg tevreden over dit setje, want hij blijft lang zitten en is niet duur.
En zijn jullie van plan om dit setje te gaan kopen?
 
Liefs, Kimberly 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten