zaterdag 28 december 2013

Benefit teint Harvana blush

Lieve Allemaal,

Een paar weken geleden liet ik mij adviseren bij de Douglas. Ik was al even opzoek naar een mooie blush. Omdat ik een hele lichte huid heb, zijn de blush-jes bij de gewone drogist vaak te roze en niet mooi. Toen heb ik deze blush van Benefit uitgeprobeerd. De kleur was mooi en paste goed bij mijn huid. En het belangrijkste, Ik had geen clownswangetjes! Helaas had ik op dat moment niet genoeg geld om hem te kopen. Want €33 voor een blush is niet echt goedkoop. Ik besloot hem voor de kerst te vragen. En ik heb hem gekregen!. Tijd om hem maar eens te gaan testen.

Dit is de verpakking. Een mooi klassiek doosje. Echt een verpakking van Benefit.

 
En dit is de binnenkant van het doosje. De blush is in een compacte poedervorm en bestaat uit vier verschillende kleuren: Lucky Shell, Divine Peach, Heavenly Rose en Berry Delight. Samen vormen zij een mooie rozige kleur. Ook zit er een klein blush-kwastje bij.
 
Tijd om de blush aan te gaan brengen. Het kwastje wat erbij zit vind ik niet zo heel erg fijn. Dat komt denk ik omdat het kwastje een beetje asymmetrisch loopt. Ook zijn de haartjes vrij stug. Ik heb ervoor gekozen om alle kleurtjes met elkaar te mengen tot één kleur. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de kleuren apart te gebruiken. Zo is het lichtste kleur(Lucky Shell) een mooie kleur om te gebruiken als highlighter. De kleuren zijn sterk gepigmenteerd. daardoor heb je slechts maar een heel klein beetje blush nodig om het effect natuurlijk te houden. Daardoor is deze blush lekker zuinig in zijn gebruik!
 
En dit is het resultaat! een mooie zachte blush die niet heel erg opvallend is en goed blijft zitten. Ik ben er erg tevreden over. Er zitten gelukkig ook niet teveel glitters in de blush maar hij is mooi mat. Anders kan je soms een onnatuurlijk effect krijgen.
 
Even de pluspunten op een rijtje:
* De kleuren in de blush zijn sterk gepigmenteerd
* Je hebt weinig nodig van deze blush om een mooi resultaat te krijgen.
* Je kunt de kleuren evt. apart van elkaar gebruiken.
* De verpakking ziet er mooi uit.
* De blush blijft een hele dag mooi zitten en vlekt niet.
 
En de minpuntjes:
* De blush is best prijzig.
* Benefit is niet bij alle Douglas winkels verkrijgbaar.
* Het bijgeleverde kwastje werkt niet zo fijn.
 
Is deze blush iets voor jou? Hij is te koop bij de grotere filialen van de Douglas.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten