zaterdag 28 september 2013

Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm van Clinique

Hallo Allemaal,

Vandaag ga ik mijn eerste review schrijven. Spannend!
Vorige week kocht ik bij de Ici Paris XL een Chubby stick van Clinique. (€19,50)
Ik was al een lange tijd nieuwsgierig naar de Chubby Stick.
Clinique belooft dat de Chubby Stick dé perfecte combinatie is van een vocht inbrengende lippenbalsem en een goed dekkende lippenstift.
Ook zitten er veel verzorgende bestanddelen in zoals Sheaboter, mangopittenboter en jojobaolie.  Ik ben benieuwd!


De Clinique Chubby Stick is er in 8 verschillende kleuren:

* 01 Curviest Caramel
* 02 Chunkiest Chilli
* 03 Mightiest Maraschino
* 04 Heftiest Hibiscus
* 05 Plushest Punch
* 06 Roomiest Rose
* 07 Broadest Berry
* 08 Grandest Grape

Ik ga de kleur Romiest Rose 06 reviewen.
 
Hier is een swatch hoe de kleur is op mijn huid. Ik was meteen verrast! De Chubby Stick is ongelooflijk zacht op mijn huid en is heel goed gepigmenteerd. Het fijne van de Stick vind ik ook dat je hem licht maar ook heel intens aan kan brengen, en dat hij tegelijkertijd verzorgend is voor mijn lippen.
 


 
 Bij deze foto heb ik de Chubby Stick heel licht aangebracht waardoor hij er heel natuurlijk uitziet.
Ik vind dat de Stick goed blijft zitten, Ook als ik al iets gegeten of gedronken heb zit de Chubby Stick nog op mijn lippen. Je voelt hem bijna niet zitten en voelt echt aan als een lippenbalsem. Ennn... het fijne is dat Clinique de minste kans geeft op allergische reacties omdat het 100% parfum vrij is. Ideaal dus ook voor meiden met een gevoelige huid.
 
Even de pluspunten op een rijtje:
* De Stick is goed dekkend en tegelijkertijd verzorgend voor de lippen.
* De Stick blijft lang zitten, ook na iets gegeten of gedronken te hebben.
* Je voelt de Stick niet zitten en voelt net zo aan als een lippenbalsem.
* De Stick is geschikt voor mensen met een gevoelige huid die snel geïrriteerd raakt.
 
De nadelen:
* De Stick is niet echt goedkoop (€19,50)

  
Ik ben dus heel tevreden over de Chubby Stick en raad hem zeker aan. Hij is niet erg goedkoop maar het is zeker de moeite waard om hem aan te schaffen.
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kimberly, leuk hoor, maar kan ik mij ook als volger aanmelden? Misschien leer ik nog wat. Succes met je blog.
    Fijn weekend, groetjes, Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Ehhm..... nee ik geloof niet dat je je echt kan aanmelden als volger.
    Hij registreert het wel als je op mijn blog gekeken heb zeg maar.
    Ik zal het nog even nakijken.
    Leuk dat je af en toe komt kijken :)
    Jullie ook een fijn weekend.

    Groetjes, Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen